Here we go again! - Reisverslag uit Boegoeroei, Aruba van Nicole Verdam - WaarBenJij.nu Here we go again! - Reisverslag uit Boegoeroei, Aruba van Nicole Verdam - WaarBenJij.nu

Here we go again!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

16 Februari 2015 | Aruba, Boegoeroei

Lieve Friends & Family

Time flies! ik zit hier nu 3 weken en de tijd gaat ontzettend snel. Dit kan ook te maken hebben met de hoeveelheid uren die ik moet werken maar gezellig en leuk is het hier zeker!

Voor de mensen die het nog niet helemaal mee hadden gekregen, Ik loop nu stage op Aruba als weddingplanner. Heujj meisjes dromen enzo:) Het is nu nog rustig met het aantal mensen dat de komende 2 maanden hier gaan trouwen. Dus voorlopig ben ik vooral bezig op kantoor, wat vooral bestaat uit heel veel uitzoeken, meekijken met mijn collega's en e-mails beantwoorden. Ik heb ook gelijk een paar weddings gekregen onder het moto van; spring er maar in en je leert vanzelf zwemmen. Hello challenge!:)

Afgelopen week was er al wel een receptie en een renewal ceremony, veel drukte bij het opzetten. Vooral bij de strand ceremonies want dat is met deze hitte toch best wel een uitdaging. Maar als alles dan klaarstaat en de gasten komen is het toch wel erg mooi, vooral het moment dat de bruid naar de groom loopt. Stiekem toch wel heel romantisch.

Verder vieren wij hier CARNAVAl!! super leuk!:) & heeeel anders dan in Nederland. Ik werd gelijk door mijn nieuwe collega's op sleeptouw genomen zodat ik wel alles kon zien en dat is begonnen bij jouvert morning. Dat betekende dit keer rond 2 uur s'nachts opstaan iedereen ophalen en naar San Nicolaas(ook wel chocolate city) rijden. Daar begon de parade rond half 5 s'ochtends. Er rijden trucks met daarop bandjes en het idee is dat je een bandje vind dat je leuk lijkt en er dan achteraan gaat lopen. Je loopt dus zelf mee in de parade, & dat was echt super leuk! heb het echt heel gezellig gehad:) Verder ben ik 2 naar de lightning parade geweest 1x in Oranjestad en 1x in San Nicolas, de parade is bij beide best wel hetzelfde maar de sfeer is totaal anders. dus heel leuk om mee te maken. De laatste parade was gister in Oranjestad daar ben ik met een groep van Perle heen geweest, super gezellig maar ook ontzettend heet!
Vandaag is zo ongeveer iedereen vrij omdat het een nationale feestdag is, iedereen schijnt namelijk te brak te zijn om te functioneren na carnaval.

Het zonnetje schijnt hier iedere dag wat echt heeel vervelend is ;) maar ik heb wel echt liefde voor de airco ontwikkeld. Vooral op kantoor, al staat die soms wel echt ijskoud.

Mijn weekenden breng ik, als ik niet hoef te werken, lekker door bij het zwembad bij mijn kamer of op het strand. Dus ik vermaak me voorlopig nog wel!

Voor de mensen die toch al hier naar toe op vakantie gingen, ik zou het ontzettend leuk vinden om jullie even te zien! en voor de mensen die hier stiekem wel heen willen, Ja het is echt zo leuk hier :).

Verder vind ik het ook ontzetten leuk om kaartjes te ontvangen, mijn adres is Boegoeroei 11 Z. (Ook voor de verassing bezoekjes ;) )

Hoewel ik jullie wel mis denk ik dat ik me hier de komende maanden prima ga vermaken.

Kusjes, knuffels en heeeel veel liefde!

  • 16 Februari 2015 - 19:27

    Wilmar:

    Leuk om te horen dat je druk bent en tegelijkertijd geniet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 30 Juli 2013
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 3150

Voorgaande reizen:

24 Januari 2015 - 12 December 2015

Aruba!

27 Juli 2013 - 18 December 2013

Port Alfred, Stenden

Landen bezocht: